« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U školskoj godini 2017./2018. igrat ćemo se i učiti. I dok učimo igrat ćemo se i dok se igramo učit ćemo, a sve zbog ovogodišnjeg školskog projekta ,,IGRA''.
U školskoj godini 2013./14. u našoj školi započela je djelovati GLOBE grupa pod vodstvom učitelja geografije Branimira Arbanasa. Tijekom godine počela su prva mjerenja oblaka, nabavka opreme za ostala mjerenja te je škola sudjelovala na GLOBE županijskoj smotri u Jastrebarskom. U proljeće 2014. postavljenja je meteorološka kućica u dvorištu škole koja omogućuje svakodnevno mjerenje temperature.
10. prosinca 2014. u našoj Školi održana je radionica ICT Edu Modul 5, u sklopu koje su obrađene dvije teme: „Suradničko učenje“ i „Edmodo“ u organizaciji Carnetovih edukacijskih sadržaja za učitelje.
Sudjelovali su učitelji naše Škole koji nisu do sada imali priliku slušati navedeno predavanje. Predavanje odnosno radionica održana je u informatičkoj učionici. Svaki je učitelj imao na raspolaganju računalo koje je koristio u vježbi.
Prva tema Modula 5 bilo je suradničko učenje kao vrlo vrijedna metoda rada s učenicima. Suradničko učenje potiče timski rad. Ono se javlja kada učenici rade zajedno, u parovima ili u manjim skupinama. Za uspješno provođenje suradničkoga učenja važna je kvaliteta interakcije među učenicima, učiteljima, roditeljima i svim sudionicima odgojno-obrazovnoga procesa. Osim bržega i trajnijega usvajanja znanja, učenici razvijaju kritičko, kreativno mišljenje, različite komunikacijske i socijalne vještine te jačaju samopoštovanje. Ono potiče učenike na razmjenu gledišta i iskustava te na zajedničko rješavanje problema. U suradničkome učenju ciljevi pojedinih učenika se povezuju sa zajedničkima.
Druga tema Modula 5- Edmodo, besplatna je društvena mreža namijenjena učiteljima i učenicima. Edmodo daje mogućnost otvaranja učiteljskih i učeničkih naloga, kreiranja grupa, dijeljenja dokumenata, komuniciranja s drugima unutar mreže ili sa cijelom formiranom grupom. Alat nadalje pruža mogućnost kreiranja raznih kvizova unutar predmeta i grupe te kreiranje anketnoga upitnika koji odmah daje povratnu informaciju o rezultatima kviza i ankete.
Ponuda Carnetovih alata za uvođenje inovacija u nastavu su mnogobrojne, vrlo zanimljive, kreativne i multimedijalne.
Nadajmo se da će ubuduće razni sadržaji našim učenicima biti otkriveni i objašnjeni audio- vizualnim prikazima na jasniji, zanimljiviji i privlačniji način.