« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U školskoj godini 2017./2018. igrat ćemo se i učiti. I dok učimo igrat ćemo se i dok se igramo učit ćemo, a sve zbog ovogodišnjeg školskog projekta ,,IGRA''.
U školskoj godini 2013./14. u našoj školi započela je djelovati GLOBE grupa pod vodstvom učitelja geografije Branimira Arbanasa. Tijekom godine počela su prva mjerenja oblaka, nabavka opreme za ostala mjerenja te je škola sudjelovala na GLOBE županijskoj smotri u Jastrebarskom. U proljeće 2014. postavljenja je meteorološka kućica u dvorištu škole koja omogućuje svakodnevno mjerenje temperature.
U školskoj godini 2017./2018. igrat ćemo se i učiti. I dok učimo igrat ćemo se i dok se igramo učit ćemo, a sve zbog ovogodišnjeg školskog projekta ,,IGRA''.
GEOGRAFIJA
U mjesecu listopadu na satovima Geografije u petom i šestom razredu realiziran je projekt Igra. Učenici oba razreda su početkom listopada završili s prvom nastavnom cjelinom pa je stoga tematsko ponavljanje napravljeno putem igre.
Učenici petoga razreda igrali su igru potapanja brodova na malo drugačiji način. Na slijepoj karti svijeta trebali su označiti „brodove“ i zatim su jedan drugome potapali brodove pogađajući geografske koordinate broda. U navedenoj igri najuspješnija je bila učenica Paola Merkaš.
Za razliku od petoga razreda, učenici šestog razreda ponovili su nastavne sadržaje uz popularnu igru Alias. Učiteljica je na papirićima ispisala ključne pojmove iz prve nastavne cjeline „Zemlja i ljudi“, zatim je jedan učenik izvukao papirić, a drugi mu je morao objasniti pojam na papiriću bez da koristi korijen riječi. Pobjednik igre bio je učenik s naviše pogođenih pojmova, u ovom slučaju David Šokčević.
Učenici su bili jako zadovoljni s ovakvim načinom ponavljavanja te smo zaključili da ćemo ga zasigurno ponovo primijeniti.
Valentina Tomac, prof.
Igor Brčić, prof.
HRVATSKI JEZIK
Učenici 6.,7. i 8. razreda sudjelovali su prvi sat u srijedu 4. listopada 2017. u projektu Igra. Učenici su zajedno imali sat Hrvatskoga jezika na kojemu se je putem svima zanimljive igre '' Rezanci'' ponavljalo gradivo obrađeno u svim gore navedenim razredima. Radilo se je o gradivu iz Hrvatskoga jezika 5. i 6. razreda i to iz područja književnosti, jezika, lektire i medijske kulture.
Učenici su bili podjeljeni u 2 tima. Jedan tim sačinjavali su učenici 8. razreda, a predvodila ih je učenica Rebeka Rupar. Uz nju su boje osmaša branili i Valentina Ramić, Keti i Valentin Ivanišević, Marin Obajdin i Davorin Litanj. Drugi tim sačinjavali su učenici 6. i 7. razreda: David Šokčević, Suzana Litanj, Demir Litanj, Elvis Ivanišević, a predvodio ih je sedmaš Matija Damić.