preskoči na sadržaj

Osnovna škola Frana Krste Frankopana Brod na Kupi

Login
Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

DEŽURSTVO UČITELJA

Klikni dežurnog :)

TŽV

U sklopu projekta „Trening životnih vještina“ napravili smo kratki video uradak uz pomoć kojeg možete saznati kako zaštiti svoje osobne podatke na internetu. Provjerite svoje postavke i zaštitite se na vrijeme.

PROJEKT IGRA

U školskoj godini 2017./2018. igrat ćemo se i učiti. I dok učimo igrat ćemo se i dok se igramo učit ćemo, a sve zbog ovogodišnjeg školskog projekta ,,IGRA''.

PROJEKT GLOBE

U školskoj godini 2013./14. u našoj školi započela je djelovati GLOBE grupa pod vodstvom učitelja geografije Branimira Arbanasa. Tijekom godine počela su prva mjerenja oblaka, nabavka opreme za ostala mjerenja te je škola sudjelovala na GLOBE županijskoj smotri u Jastrebarskom. U proljeće 2014. postavljenja je meteorološka kućica u dvorištu škole koja omogućuje svakodnevno mjerenje temperature.

UZ BOBOVAC

MAŠKARE

PRIJEVOZ UČENIKA

7:15 Grbajel (Brod na Kupi)
7:25 Gusti Laz (Pilana)
7:35 Ložac
7:45 Mala lešnica (Homer)
7:50 Zamost Brodski

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Ukupno: 104026
Ovaj mjesec: 293
Ovaj tjedan: 329
Danas: 33
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PROJEKT IGRA
Autor: Davor Tkalac, 5. 10. 2017.

U školskoj godini 2017./2018. igrat ćemo se i učiti. I dok učimo igrat ćemo se i dok se igramo učit ćemo, a sve zbog ovogodišnjeg školskog projekta ,,IGRA''.


GEOGRAFIJA

U mjesecu listopadu na satovima Geografije u petom i šestom razredu realiziran je projekt Igra. Učenici oba razreda su početkom listopada završili  s prvom nastavnom cjelinom pa je stoga tematsko ponavljanje napravljeno putem igre.

Učenici petoga razreda igrali su igru potapanja brodova na malo drugačiji način. Na slijepoj karti svijeta trebali su označiti „brodove“ i zatim su jedan drugome potapali brodove pogađajući geografske koordinate broda. U navedenoj igri najuspješnija je bila učenica Paola Merkaš.

Za razliku od petoga razreda, učenici šestog razreda  ponovili su nastavne sadržaje uz popularnu igru Alias. Učiteljica je na papirićima ispisala ključne pojmove iz prve nastavne cjeline „Zemlja i ljudi“, zatim je jedan učenik izvukao papirić, a drugi mu je morao objasniti pojam na papiriću bez da koristi korijen riječi. Pobjednik igre bio je učenik s naviše pogođenih pojmova, u ovom slučaju  David Šokčević.

Učenici su bili jako zadovoljni s ovakvim načinom ponavljavanja te smo zaključili da ćemo ga zasigurno ponovo primijeniti.

Valentina Tomac, prof.

 
TJELESNA I ZDRASTVENA KULTURA
Putem nastave TZK-e učenici 5. razreda (Paula Merkaš, Andrej Breznik, Draženka Ramić) i 7. razreda (Matija Damić, Demir Litanj, Elvis Ivanišević) aktivno su sudjelovali u izradi rekvizita i prezentaciji starih igri.
 
PINČUK - omiljena igra pastira. Cilj igre je podignuti pinčuk s tla udarcem štapa.
 
 
LUK I STRIJELA
Lukom i strijelom igrale su se mnoge generacije naših predaka gađajući pokretne i nepokretne mete. Time su naši stari uvježbavali preciznost i umjeće rukovanja lukom.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zoran Skender, prof.
 
MATEMATIKA
Učenici 5. i 6. razreda u utorak 10. listopada 2017. godine sudjelovali su u projektu Igra. Projekt se održao za vrijeme redovne nastave Matematike.
Učenici 5.razreda igrali su igru pod nazivom „Baci i izračunaj“. Učenici su imali šest igraćih kocki od kojih su četiri kocke imale brojeve, a na dvjema su se nalazile računske operacije. Za bod na tablici bilo je potrebno riješiti zadatak koji je dobiven bacanjem kockica. Najuspješnija u tome je bila učenica Paola Merkaš koja je osvojila 5 bodova što je bilo dovoljno za pobjedu.
Učenici 6. razreda igrali su igru  „Matematički domino“ koja se igra po istim pravilima kao i originalni domino samo što su umjesto točkica napisani razlomci. Učenici su razlomke najprije trebali izračunati te potom spojiti s odgovarajućim parom. U navedenoj igri pobijedio je učenik David Šokčević.
Učenici su se dobro zabavili te poželjeli čim više ovakvih satova iz Matematike.
 
Nikolina Šneler, prof.
 
 
POVIJEST
Peti razred pripremio je podatke za izradu prezentacije na temu: „Povijest igre šah“.  U petome razredu posebno se je istaknula učenica Paola Merkaš. 
S učenicima  šestog razreda održana je radionica iz nastave Povijesti,  radionica o vitezovima, što se dobro uklopilo u temu „ Feudalno društvo“, ali i u projekt Igra. Istakli su se učenici David Šokčević i Suzana Litanj. Upotrijebljene su  sličice s povijesnim slikama i objašnjenjima koje je izdala Školska knjiga. Učenici su igrali igru sličnu igri Memory.
U sedmom i osmom razredu učenici su imali zadatak napraviti prezentaciju o povijesti igre šah. U sedmom razredu  istaknuo se učenik Matija Damić, a u osmom razredu učenica Rebeka Rupar.
Projekt Igra uspješno je proveden u višim razredima osnovne škole iz Povijesti i učenicima se je svidio.

Igor Brčić, prof.

HRVATSKI JEZIK

Učenici 6.,7. i 8. razreda sudjelovali su prvi sat u srijedu 4. listopada 2017. u projektu Igra. Učenici su zajedno imali sat Hrvatskoga jezika na kojemu se je putem svima zanimljive igre '' Rezanci'' ponavljalo gradivo obrađeno u svim gore navedenim razredima. Radilo se je o gradivu iz Hrvatskoga jezika 5. i 6. razreda i to iz područja književnosti, jezika, lektire i medijske kulture.

Učenici su bili podjeljeni u 2 tima. Jedan tim sačinjavali su učenici 8. razreda, a predvodila ih je učenica Rebeka Rupar. Uz nju su boje osmaša branili i Valentina Ramić, Keti i Valentin Ivanišević, Marin Obajdin i Davorin Litanj. Drugi tim sačinjavali su učenici 6. i 7. razreda: David Šokčević, Suzana Litanj, Demir Litanj, Elvis Ivanišević, a predvodio ih je sedmaš Matija Damić.

Igra se je sastojala u sljedećem: Svaki je igrač izvlačio po jedno pitanje. Ukoliko bi igrač odmah znao i ponudio točan odgovor, njegov bi tim osvojio 2 boda. Ukoliko je igraču morala pomoći njegova ekipa, tim bi osvajao po 1 bod. Ako pak tim koji je izvukao pitanje ne bi znao odgovora, pitanje bi bilo ponuđeno suprotnome timu koji je mogao, prema želji i znanju, ponuditi točan odgovor. U tom slučaju bi suprotni tim osvojio 1 bod.
Na kraju 45 minuta prvoga sata rezultat je bio izjednačen. Svaka je ekipa imala po 29 bodova. Igra je nastavljena i pod odmorom do prvog pogrješnog odgovora.
 Iako brojčano slabiji i mlađi, 6. i 7. razred su zajedničkim snagama ipak uspjeli odnijeti pobjedu. Kao nagradu pobjednici su osvojili jednosatni boravak na kompjuterima koji su prvoveli igrajući igrice i slušajući glazbu.
 
Ana Derenčinović Shala, prof.
 




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju