preskoči na sadržaj

Osnovna škola Frana Krste Frankopana Brod na Kupi

Login
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Letak UZ Bobovac

DEŽURSTVO UČITELJA

Klikni dežurnog :)

Noć knjige

Radionice održane za Noć knjige pogledajte na sljedećem linku:

BRINI O SEBI - BUDI DOBRO - PROŽIVI KOVID

Pogledajte brošuru o COVID 19 pandemiji te kako se nositi s istom. Također, ovdje možete pronaći brojeve telefona u kriznim situacijama.

 

PROJEKT IGRA

U školskoj godini 2017./2018. igrat ćemo se i učiti. I dok učimo igrat ćemo se i dok se igramo učit ćemo, a sve zbog ovogodišnjeg školskog projekta ,,IGRA''.

PROJEKT GLOBE

U školskoj godini 2013./14. u našoj školi započela je djelovati GLOBE grupa pod vodstvom učitelja geografije Branimira Arbanasa. Tijekom godine počela su prva mjerenja oblaka, nabavka opreme za ostala mjerenja te je škola sudjelovala na GLOBE županijskoj smotri u Jastrebarskom. U proljeće 2014. postavljenja je meteorološka kućica u dvorištu škole koja omogućuje svakodnevno mjerenje temperature.

UZ BOBOVAC

MAŠKARE

PRIJEVOZ UČENIKA

7:15 Grbajel (Brod na Kupi)
7:25 Gusti Laz (Pilana)
7:35 Ložac
7:45 Mala lešnica (Homer)
7:50 Zamost Brodski
Pripremi se za potres!

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Ukupno: 145424
Ovaj mjesec: 789
Ovaj tjedan: 177
Danas: 5
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ČITAMO MI, U OBITELJI SVI
Autor: Sanja Milovac, 27. 3. 2015.

S mamom sam čitao strip Čipko i djed Filip. Čitali smo u dnevnom boravku i razgovarali o knjizi. Osjećao sam se veselo, a priča je predobra. Strip bih preporučio svima jer je smiješan i ima smiješne slike. (David)


Od 2011. godine učenici trećih razreda imaju priliku sudjelovati u nacionalnom projektu Čitamo mi, u obitelji svi. Inicijativu ruksaka koji putuje od obitelji do obitelji  pokrenuli su članovi Hrvatske mreže školskih knjižničara, ističući važnost čitanja unutar obitelji kao jasan koncept razvijanja pismenosti i „učenja po modelu“. Razvoj čitalačke vještine ključan je za razvoj svih drugih pismenosti. Nakon što učenici u prvom razredu osnovne škole nauče čitati, jako je važno da im možemo ponuditi zanimljivu literaturu za čitanje. No, koje god aktivnosti poduzimali školski knjižničari radi poticanja čitanja, radi stvaranja navike čitanja i otkrivanja čitateljskih estetskih užitaka, sve su one veoma ograničenog dometa, ako učenici prikladne poticaje ne dobivaju i u svojoj obitelji – zato jer učenici nižih razreda uče ponajprije oponašanjem, a sve do puberteta glavni su im uzori i autoritet njihovi roditelji. Nema kvalitetnijeg poticaja i učinkovitije metode svladavanja tehnike čitanja, nego kad učenik svakodnevno gleda svoje roditelje kako čitaju i kako uživaju u pročitanome štivu, istaknuto je u opisu projekta.

U ovoj školskoj godini u projektu sudjeluje ukupno 141 škola, odnosno 5283 učenika. Naša je škola uključena treću godinu zaredom, a u dogovoru s organizatorom, aktivnosti smo prilagodili na način da dio njih provodimo u knjižnici i učionici, a dio unutar obitelji. Prvi susret s učenicima trećeg razreda dogodio se 5. veljače, a u projektu od početka sudjeluje i učiteljica razredne nastave – Marija Tonković.

 

***

U nastavku pročitajte intervju Laure Gadanec, učenice šestog razreda.

 

Napravili smo intervju o projektu Čitamo mi, u obitelji svi. Učeniku Davidu Šokčeviću postavili smo par pitanja kako bismo saznali kako mu se sviđa projekt.

 

Što ti se najviše sviđa u projektu?

Najviše mi se sviđa to što čitamo. Svidio mi se strip Čipko i djed Filip.

 

O čemu voliš čitati?

Najviše volim čitati stripove.

 

Što ste do sada sve radili u projektu?

Životinjski svijet.

 

Zašto te zanima projekt?

Zbog stripova.

 

Zašto je važno čitati?

Zato da vježbamo mozak i zato jer tako dobivamo informacije.

 

Mislim da su ovakvi projekti dobri za učenike zato jer tako dobivaju više informacija. Tako znaju više o životu.

 

***

U svrhu poticanja čitanja i razvijanja ljubavi prema knjizi projekt Čitamo mi, u obitelji svi otvara nam prostor u kojemu imamo priliku istraživati  načine kako učenicima približiti pisanu riječ koja ujedno postaje i inspiracija za daljnje aktivnosti.

Bilo mi je lijepo čitati s mamom i tatom. U sobi smo čitali knjigu Životinjski svijet. Najzanimljivija životinja mi je panda. Naučila sam da panda jede bambus. (Suzana)

Meni je bilo jako lijepo kada smo radili plakat o životinjama. Naučila sam puno o životinjama, a svidjelo mi se i čitanje stripa. Veselim se novim knjigama. (Lana)

Sviđa mi se kada čitam. Najviše volim igrice. (Sanjin)

S mamom sam čitao strip Čipko i djed Filip. Čitali smo u dnevnom boravku i razgovarali o knjizi. Osjećao sam se veselo, a priča je predobra. Strip bih preporučio svima jer je smiješan i ima smiješne slike. (David)

 

Projekt Čitamo mi, u obitelji svi u našoj se školi uspješno provodi zahvaljujući financijskoj podršci Rotary kluba Kočevje s kojim škola njeguje dugogodišnje prijateljstvo i suradnju. Spomenimo da su ga na nacionalnoj razini poduprli Filozofski fakulteti u Zagrebu i Zadru, Hrvatsko čitateljsko društvo, Društvo hrvatskih književnika, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, Ministarstvo kulture te Agencija za odgoj i obrazovanje. Za više informacija posjetite mrežnu stranicu www.knjiznicari.hr/ruksak ili Facebook: www.facebook.com/cmuos.

                                         

                                                                                Sanja Milovac, knjižničarka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju