« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U školskoj godini 2017./2018. igrat ćemo se i učiti. I dok učimo igrat ćemo se i dok se igramo učit ćemo, a sve zbog ovogodišnjeg školskog projekta ,,IGRA''.
U školskoj godini 2013./14. u našoj školi započela je djelovati GLOBE grupa pod vodstvom učitelja geografije Branimira Arbanasa. Tijekom godine počela su prva mjerenja oblaka, nabavka opreme za ostala mjerenja te je škola sudjelovala na GLOBE županijskoj smotri u Jastrebarskom. U proljeće 2014. postavljenja je meteorološka kućica u dvorištu škole koja omogućuje svakodnevno mjerenje temperature.
Prva aktivnost u veljači bila je slušanje priče Julije Donaldson, Mjesta ima na metli svima. Na temelju slikovnice učenici su promišljali o međusobnom pomaganju, a zaključili su i da se čovjeka ne smije suditi na prvi pogled. Nakon priče učenici su razgovarali koga bi poveli u vožnju na svojoj čarobnoj metli, a potom su igrali igru u kojoj su glumili vožnju na metli s prijateljima. Ova aktivnost je bila uvod u stvaranje fotografija hobija ili aktivnosti koje ih vesele. Potom je u školskoj knjižnici napravljena izložba Kad radim ono što volim, ja sam sretan.
U ožujku smo se bavili dobrim djelima pa su tako učenice starijih razreda čitale slikovnicu Zlatokosa i tri medvjeda učenicama mlađih razreda. Nakon čitanja priče i razgovora o priči, odrađena je igra u kojoj su postavljene tri stolice, najmanja, malo veća i najveća te su učenice birale stolice, a školska knjižničarka im je zadavala zadatke neka prikažu kako se osjeća pojedini lik iz priče u određenoj situaciji. Bilo je zabavno, a učenice su zaključile kako je ponekad teško izraziti emocije!
U travnju je zadatak bio recikliranje emocija pa se u školskoj knjižnici čitala slikovnica Zašto ne volim proljeće Zorana Maljkovića. Osim što su se učenice podsjetile što sve lijepo čini proljeće, razgovarale su i o svojim bakama, djedovima, prabakama i pradjedovima i zašto su nam oni važni. Nakon zaključka kako je dobro pomagati starijima, reciklirale su se stare olovke na način da su se izrađivali leptiri od papira kojima su se olovke ukrasile pa su ponovno postale lijepe i kao nove. Time se obilježio i Dan olovaka. Reciklirale su se emocije i kroz pričanje priča gdje su učenice uz vođenje pričale priču na način da su dobile nekoliko karata s likovima, lokacijama i stvarima pomoću kojih su oslikale priču, a potom ju i ispričale. U svaku priču su bile unesene vlastite emocije te se zaključilo da pričanje priča pomaže i djeluje umirujuće na ljude.
Moj svijet je obojan je naziv aktivnosti koje se provode u svibnju. Učenice su se upoznale sa slikovnicom Boje Kašmira Huseinovića koja govori o bojama. Na temelju te slikovnice napravit će se dramatizacija kroz priču na filcu. Učenice će cijeli mjesec uvježbavati svoje uloge i upoznavati emocije koje se vezuju uz pojedine boje.
U lipnju će voditelji projekta izraditi e-priručnik Art terapija i dječjim knjigama u kojem će usustaviti sve ideje i aktivnosti pojedinih škola. Na kraju će se napraviti diseminacija koju rade učenici preko Zooma. Projekt se učenicima jako svidio i određene radionice će se odrađivati i s drugim razredima.
Mihaela Špoljarić, školska knjižničarka