« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U školskoj godini 2017./2018. igrat ćemo se i učiti. I dok učimo igrat ćemo se i dok se igramo učit ćemo, a sve zbog ovogodišnjeg školskog projekta ,,IGRA''.
U školskoj godini 2013./14. u našoj školi započela je djelovati GLOBE grupa pod vodstvom učitelja geografije Branimira Arbanasa. Tijekom godine počela su prva mjerenja oblaka, nabavka opreme za ostala mjerenja te je škola sudjelovala na GLOBE županijskoj smotri u Jastrebarskom. U proljeće 2014. postavljenja je meteorološka kućica u dvorištu škole koja omogućuje svakodnevno mjerenje temperature.
Dana 15. ožujka 2019. članovi GLOBE grupe sudjelovali su na međužupanijskoj GLOBE smotri učenika osnovnih i srednjih škola koja se održala u Osnovnoj školi Banija u Karlovcu. Program GLOBE (Globalno učenje i opažanje za dobrobit okoliša) međunarodni je program koji se provodi u preko 100 zemalja i preko 22 000 škola. U Hrvatskoj je u program GLOBE uključeno oko 140 škola.
Na navedenoj međužupanijskoj smotri sudjelovalo je 10 škola, 8 osnovnih škola i 3 srednje škole. Naša Škola je na GLOBE smotri sudjelovala u natjecateljskom dijelu u kojem su naši učenici imali priliku predstaviti Školu, dosadašnja mjerenja, istraživanje koje smo proveli, promociju GLOBE programa te eko aktivnosti po kojima je Škola poznata. Učenici koji su prezentirali na GLOBE smotri su učenici 8.razreda: Matija, te učenici 7. razreda: David i Suzana, dok je učenica 6.razreda Paola bila zadužena za tehnički dio. Paola je prezentacijom pratila izlaganje svojih kolega.
Učenici će svoja iskustva moći prenijeti sljedećim generacijama koje će sudjelovati u GLOBE programu te prezentirati naša mjerenja na nekim budućim GLOBE smotrama. Ostaje nada da će se možda i plasirati na državnu GLOBE smotru te tako još više promovirati našu Školu.
Valentina Tomac, prof.