preskoči na sadržaj

Osnovna škola Frana Krste Frankopana Brod na Kupi

Login
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Letak UZ Bobovac

DEŽURSTVO UČITELJA

Klikni dežurnog :)

Noć knjige

Radionice održane za Noć knjige pogledajte na sljedećem linku:

PROJEKT IGRA

U školskoj godini 2017./2018. igrat ćemo se i učiti. I dok učimo igrat ćemo se i dok se igramo učit ćemo, a sve zbog ovogodišnjeg školskog projekta ,,IGRA''.

PROJEKT GLOBE

U školskoj godini 2013./14. u našoj školi započela je djelovati GLOBE grupa pod vodstvom učitelja geografije Branimira Arbanasa. Tijekom godine počela su prva mjerenja oblaka, nabavka opreme za ostala mjerenja te je škola sudjelovala na GLOBE županijskoj smotri u Jastrebarskom. U proljeće 2014. postavljenja je meteorološka kućica u dvorištu škole koja omogućuje svakodnevno mjerenje temperature.

UZ BOBOVAC

PRIJEVOZ UČENIKA

7:15 Grbajel (Brod na Kupi)
7:25 Gusti Laz (Pilana)
7:35 Ložac
7:45 Mala lešnica (Homer)
7:50 Zamost Brodski

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Ukupno: 155246
Ovaj mjesec: 1064
Ovaj tjedan: 299
Danas: 25
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
EUROPSKI TJEDAN NOVCA
Autor: Davor Tkalac, 26. 3. 2019.

U petak 22. ožujka 2019. na satu razrednika, pedagoginja Škole Ingrid Šimičić obilježila je peti Europski tjedan novca s učenicima od 5. do 8. razreda. Svrha je bila da učenici starijih razreda promisle o značenju novca, o količini novca potrebnoj za pristojan život, o razlici u potrošnji novca za osnovne potrebe te potrošnji na želje.


Pedagoška radionica započela je grupnim radom igre asocijacije. U drugoj aktivnosti učenici su ostali u svojim grupama i dobili  dva zadatka. Prvi je bio razmisliti, dogovoriti se i napisati što je sve potrebno te  koliko je novca potrebno četveročlanoj obitelji  za život u vremenkome razdoblju od jednog mjeseca u Republici Hrvatskoj. Drugi zadatak je bio razlučiti što su to stvarne potrebe tj. što se obavzno mora platiti, a što želje.
Učenici su prezentirali svoje uratke tijekom čega je bilo komentara, a posebice za iznose koje su grupe predvidjele.
Aktivnost kojom je pedagoginja Škole zahuktala atmosferu jest ona u kojoj su se DA i NE odgovorima učenici morali opredijeliti za izjave koje su se ticale novca i odnosa prema njemu. Svoje su odgovore učenici argumentirali mišljenjima, iznosili su svoja iskustva, slušali jedni druge.
Moguće je da  učenici do toga trenutka nisu imali niti priliku niti obvezu razmišljati o novcu kao niti o činjenici koliko novac utječe na nas same, na budućnost te odnose s drugima.
Na samome kraju pedagoginja Škole Ingrid Šimičić  prenijela je učenicima činjenice i informacije o novcu, savjete za pažljiv odnos prema istome, te  ih upoznala sa spoznajom da iako uvelike olakšava život, novac ipak nije garancija za sreću.
 
Ingrid Šimičić, prof.




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju