« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U školskoj godini 2017./2018. igrat ćemo se i učiti. I dok učimo igrat ćemo se i dok se igramo učit ćemo, a sve zbog ovogodišnjeg školskog projekta ,,IGRA''.
U školskoj godini 2013./14. u našoj školi započela je djelovati GLOBE grupa pod vodstvom učitelja geografije Branimira Arbanasa. Tijekom godine počela su prva mjerenja oblaka, nabavka opreme za ostala mjerenja te je škola sudjelovala na GLOBE županijskoj smotri u Jastrebarskom. U proljeće 2014. postavljenja je meteorološka kućica u dvorištu škole koja omogućuje svakodnevno mjerenje temperature.
Dana, 19. veljače 2013. godine u našoj školi, održano je predavanje za učitelje i stručne suradnike osnovnih škola Gorskog kotara.
Predavanje je održala Željka Butorac, defektolog logoped, stručna suradnica pri Osnovnoj školi Marina Držića u Zagrebu.
Tema predavanja bila je „Kako utvrditi teškoće i individualizirati pristup u radu s učenicima“...
Prisustvovalo je 50 učitelja i stručnih suradnika osnovnih škola iz Broda na Kupi, Delnica, Vrbovskog, Ravne Gore, Brod Moravica …..
Predavanje je bilo izuzetno poučno, edukativno i nadasve zanimljivo. Što je najvažnije učiteljima vrlo korisno za rad u nastavi, jer su im dana pojašnjenja specifičnih teškoća učenika te ujedno konkretne smjernice i upute za rad. Komunikacija je bila dvosmjerna, tijekom predavanja kolege su bili slobodni za dijeljenje vlastitih iskustava sa skupom te postavljanje pitanja.
Sudionici skupa djelovali su vrlo entuzijastični i spremni za primjenu novostečenih znanja.
Naši učitelji se svakodnevno susreću sa velikim problemima u radu, a svjedoci smo ulaganja velikog truda i napora naših učenika u savladavanju zadanoga programa.
Tužna je činjenica da nakon odlaska logopedice Željke Butorac, mi prosvjetni djelatnici škola Gorskog kotara, ostajemo sami, bez podrške defektološke struke, iako već godinama upozoravamo čelnike lokalnih zajednica, županijske predstavnike, čak i Ministarstvo.
Stalni su naši pokušaji i traganja za učinkovitim metodama i načinima rada sa našim učenicima koji se školuju prema rješenjima o primjerenom obliku školovanja.
Ingrid Šimičić, prof.