preskoči na sadržaj

Osnovna škola Frana Krste Frankopana Brod na Kupi

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Letak UZ Bobovac

DEŽURSTVO UČITELJA

Klikni dežurnog :)

Noć knjige

Radionice održane za Noć knjige pogledajte na sljedećem linku:

BRINI O SEBI - BUDI DOBRO - PROŽIVI KOVID

Pogledajte brošuru o COVID 19 pandemiji te kako se nositi s istom. Također, ovdje možete pronaći brojeve telefona u kriznim situacijama.

 

PROJEKT IGRA

U školskoj godini 2017./2018. igrat ćemo se i učiti. I dok učimo igrat ćemo se i dok se igramo učit ćemo, a sve zbog ovogodišnjeg školskog projekta ,,IGRA''.

PROJEKT GLOBE

U školskoj godini 2013./14. u našoj školi započela je djelovati GLOBE grupa pod vodstvom učitelja geografije Branimira Arbanasa. Tijekom godine počela su prva mjerenja oblaka, nabavka opreme za ostala mjerenja te je škola sudjelovala na GLOBE županijskoj smotri u Jastrebarskom. U proljeće 2014. postavljenja je meteorološka kućica u dvorištu škole koja omogućuje svakodnevno mjerenje temperature.

UZ BOBOVAC

MAŠKARE

PRIJEVOZ UČENIKA

7:15 Grbajel (Brod na Kupi)
7:25 Gusti Laz (Pilana)
7:35 Ložac
7:45 Mala lešnica (Homer)
7:50 Zamost Brodski
Pripremi se za potres!

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Ukupno: 146174
Ovaj mjesec: 622
Ovaj tjedan: 95
Danas: 9
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
KAKO POTAKNUTI EMPATIJU
Autor: Davor Tkalac, 19. 2. 2019.

U petak 5. veljače 2019. u OŠ Frana Krste Frankopana pedagoginja Škole Ingrid Šimičić je s učenicima od 5. do 8. razreda održala pedagošku radionicu na temu Empatija dvjema aktivnostima. Svrha radionice bila je govoriti o svojim emocijama, slušati o emocijama drugih, uvažiti ih, te potaknuti učenike da pokušaju prepoznati stanja nama bliskih osoba, razumjeti ih te im pružiti potrebnu podršku.


Prva aktivnost bila je individualna. Svaki je učenik trebao dovršiti započete rečenice koje se odnose na osobe i situacije iz neposredne blizine i svakodnevice. Učenici su ozbiljno prionuli zadatku. Pedagoginja je zamolila dobrovoljce da pročitaju svoje uratke. Ostali učenici znatiželjno su slušali kako razmišljaju njihovi suučenici o članovima svojih obitelji, o svojim strahovima, dosadi, snovima, željama itd. Sudeći po njihovim reakcijama iznenađenja i potrebi komentiranja, učenici su jedni o drugima saznali nešto novo.
Uslijedila je druga aktivnost naziva Prijeđi crtu.
Učenici su se poredali u ravnu liniju, a pedagoginja je čitala određene tvrdnje. Ako  je učenik prepoznao sebe u pročitanoj tvrdnji, trebao je zakoračiti naprijed (ispred označene linije). Ovo je vrlo emotivna i snažna radionica, u kojoj voditelj mora naglasiti  činjenicu da ukoliko je u nekom trenutku učeniku teško, on ne mora koraknuti (što je također oblik priznanja neke vlastite teškoće ili problema). Učenici su bili otvoreni i voljni surađivati. Pojedini su svojim korakom potvrdili postojanje određenih problema s kojima se suočavaju. Pedagoginja Škole Ingrid Šimičć je nakon svake tvrdnje pitala učenike kako se osjećaju te bi li mogli podijeliti svoje misli i osjećaje što su poneki, bez obveza, i učinili.
Učenicima se radionica svidjela te su izrazili želju za ovakvim načinom rada.
Ovime se je učenike nastojalo potaknuti na međusobnu razmjenu misli i osjećaja, na spoznaju da bez obzira na svoju vanjštinu, mnogi u svojoj nutrini nose određene teškoće, nemire, strahove i tuge.
Za učenike, učitelje, stručne suradnike te sve osobe uključene u odgojno-obrazovni proces, važno je ta stanja prepoznati, na vrijeme reagirati, te kod drugih  razvijati suosjećanje, te ukoliko zatreba, obvezno pružiti pomoć i podršku.

 

Ingrid Šimičić, prof.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju