« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U školskoj godini 2017./2018. igrat ćemo se i učiti. I dok učimo igrat ćemo se i dok se igramo učit ćemo, a sve zbog ovogodišnjeg školskog projekta ,,IGRA''.
U školskoj godini 2013./14. u našoj školi započela je djelovati GLOBE grupa pod vodstvom učitelja geografije Branimira Arbanasa. Tijekom godine počela su prva mjerenja oblaka, nabavka opreme za ostala mjerenja te je škola sudjelovala na GLOBE županijskoj smotri u Jastrebarskom. U proljeće 2014. postavljenja je meteorološka kućica u dvorištu škole koja omogućuje svakodnevno mjerenje temperature.
20. studenoga 2014. sedmero učenika iz Osnovne škole Frana Krste Frankopana u Brodu na Kupi vodili smo na besplatnu filmsku matineju u Cinestar Rijeka . Učenici su u sklopu ovogodišnjega Festivala o pravima djece mogli pogledati kratkometražne filmove na temu sprječavanja nasilja nad djecom.
Gledajući filmove o sprječavanju nasilja, učenici uče o tome kako je školsko postignuće i pristojno ponašanje važan element života. Taj element otvara vrata lijepim događanjima, doživljajima te je poticajna mjera za nastavak u istome smjeru.
Učenici se uče odgovornosti, izvršavanju obveza, razlikovanju dobroga od lošega te pozitivnim vrijednostima.
Putem filmova naši učenici spoznaju ljepotu dječjeg stvaralaštva, cijene nagradu kao poticajnu pedagošku mjeru, upoznaju druge ljude i generacije, osluškuju druge mentalitete i interese. Uče o besmislu nasilja, o posljedicama istih, te o vrijednostima zdrave i kvalitetne komunikacije.
Što naši učenici kažu o odlasku u kino i filmovima koje su vidjeli :
Na pitanje: ,,Zašto sam ja odabran da idem u kino? '', samo je jedan učenik odgovorio: ,,Zato jer sam svojim ponašanjem to zaslužio!“, dok su ostali učenici odgovarali da idu gledati film. Učenici su zapamtili jedino naziv filma Djeco, Ivica se zovem, dok su za ostale filmove navodili radnju ili teme poput dječjeg prava i tolerancije.
Najviše traga na njima su ostavile slike i priča o djevojčici koja je invalid i koju njezini suučenici vremenom prihvaćaju kao takvu, zatim svijest o tome „da bolesna djeca mogu isto što i mi“, a jedan je učenik čak prepoznao i tematiku Građanskoga odgoja i obrazovanja.
Učenici su zaključili da im je bilo lijepo i da će im sadržaji filmova sigurno koristiti u budućnosti. Zaključili su i da se ne treba tući i rugati drugima te spoznali važnost pravoga prijateljstva i međusobne pomoći kao temeljnoga elementa suživota.
Ingrd Šimičić, pedagoginja