« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U školskoj godini 2017./2018. igrat ćemo se i učiti. I dok učimo igrat ćemo se i dok se igramo učit ćemo, a sve zbog ovogodišnjeg školskog projekta ,,IGRA''.
U školskoj godini 2013./14. u našoj školi započela je djelovati GLOBE grupa pod vodstvom učitelja geografije Branimira Arbanasa. Tijekom godine počela su prva mjerenja oblaka, nabavka opreme za ostala mjerenja te je škola sudjelovala na GLOBE županijskoj smotri u Jastrebarskom. U proljeće 2014. postavljenja je meteorološka kućica u dvorištu škole koja omogućuje svakodnevno mjerenje temperature.
2021. godina proglašena je Godinom čitanja te je Osnovna škola Frana Krste Frankopana osmislila projekt pod nazivom Tko čita, zlo ne misli. Aktivnosti započete u 2021. nastavile su i u 2022. godini.
S učenicima se pojačano radilo na promicanju čitalačke pismenosti, prepričavanju i interpretaciji pročitanih djela te su učenici nakon pročitanih priča poticani na stvaralaštvo i kreativni rad.
Zbog specifične strukture učenika poticano je čitanje učenika na satu. Radilo se je na uvježbavanju izgovora, dikcije, tečnosti čitanja, a posebno na razumijevanju novih leksema koje je preduvjet za čitanje s razumijevanjem. Učenici su čitali jedni drugima, a nakon toga je pročitano prepričavano da bi se naslov što bolje usvojio. Opetovano je korištena strategija čitanja s predviđanjem koja se je pokazala vrlo motivirajućom.
Učenici 5. razreda uvježbavali su čitanje na lektirnom naslovu romana fantastične priče Roalda Dahla Charlie i tvornica čokolade, te su nakon pročitanog djela knjigu usporedili s naknadno pogledanim filmom iz 2005. u režiji Tima Burtona nalazeći sličnosti i razlike.
Potom je ostvarena i suradnja s knjižničarkom Mihaelom Špoljarić koja je s učenicima 5. razreda provela radionicu u kojoj su izrađivali zlatne ulaznice za tvornicu čokolade Willyja Wonke te omote raznih čokolada.
Učenici 7.razreda su u sklopu Projekta Tko čita, zlo ne misli na Valentinovo dobili prigodan tekst za uvježbavanje čitanja s razumijevanjem pod nazivom Tajni prijatelj. Učenici su nakon pročitanog teksta odgovarali na pitanja cjelovitom rečenicom, označavali brojevima redoslijed fabule, rješavali zadatke višestrukog izbora te zadatke točno/netočno. Dio teksta koji su se odnosi na opis lika, učenici su sukladno opisanom trebali i nacrtati. To je podrazumijevalo samostalno i pažljivo čitanje opisa.
U obavljanju zadaka učenici su bili vrlo uspješni što je rezultiralo obostranim zadovoljstvom učenika i učiteljice.
Ana Derenčinović Shala, učiteljica Hrvatskog jezika
Mihaela Špoljarić, knjižničarka