« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U školskoj godini 2017./2018. igrat ćemo se i učiti. I dok učimo igrat ćemo se i dok se igramo učit ćemo, a sve zbog ovogodišnjeg školskog projekta ,,IGRA''.
U školskoj godini 2013./14. u našoj školi započela je djelovati GLOBE grupa pod vodstvom učitelja geografije Branimira Arbanasa. Tijekom godine počela su prva mjerenja oblaka, nabavka opreme za ostala mjerenja te je škola sudjelovala na GLOBE županijskoj smotri u Jastrebarskom. U proljeće 2014. postavljenja je meteorološka kućica u dvorištu škole koja omogućuje svakodnevno mjerenje temperature.
U mlađim razredima učenici su se postupnim vođenjem od strane koordinatora, pedagoginje Ingrid Šimičić, upoznali s osnovnim pravima. Obzirom da mlađi učenici lakše prihvaćaju vizualne sadržaje, pedagoginja Škole poslužila se fotografijama djece širom svijeta ističući njihovu boju kože, vanjštinu i odjeću, te specifičnosti poput nakita.
Djeca uglavnom prihvaćaju ovakve sadržaje, no kod nekih se istovremeno ipak osjeća određeni oprez, odbijanje prema drugom i drugačijem. To svakako svim dionicima odgojno-obrazovnoga procesa treba biti smjernicana na čemu valja posebno raditi, a to su: tolerancija, prihvaćanje i uvažavanje.
U starijim razredima jedan od ciljeva radionice bio je da učenici znaju odvojiti pravo od potreba i pravo od želja. Jedna od metoda rada koja je korištena u radionici jest i igra „Čovječe, ispravi se“, pomoću koje su učenici uspijeli osvijestiti zašto su prava važna, tko ih donosi, kako se krše i tko ih sve štiti.
Učenicima su pokazani načini kako razlučiti što je zapravo nužno za život, što je uistinu važno, te su usmjereni vrijednostima kojima treba težiti.
Ingrid Šimičić, pedagoginja Škole