preskoči na sadržaj

Osnovna škola Frana Krste Frankopana Brod na Kupi

Login
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Letak UZ Bobovac

DEŽURSTVO UČITELJA

Klikni dežurnog :)

Noć knjige

Radionice održane za Noć knjige pogledajte na sljedećem linku:

PROJEKT IGRA

U školskoj godini 2017./2018. igrat ćemo se i učiti. I dok učimo igrat ćemo se i dok se igramo učit ćemo, a sve zbog ovogodišnjeg školskog projekta ,,IGRA''.

PROJEKT GLOBE

U školskoj godini 2013./14. u našoj školi započela je djelovati GLOBE grupa pod vodstvom učitelja geografije Branimira Arbanasa. Tijekom godine počela su prva mjerenja oblaka, nabavka opreme za ostala mjerenja te je škola sudjelovala na GLOBE županijskoj smotri u Jastrebarskom. U proljeće 2014. postavljenja je meteorološka kućica u dvorištu škole koja omogućuje svakodnevno mjerenje temperature.

UZ BOBOVAC

PRIJEVOZ UČENIKA

7:15 Grbajel (Brod na Kupi)
7:25 Gusti Laz (Pilana)
7:35 Ložac
7:45 Mala lešnica (Homer)
7:50 Zamost Brodski

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Ukupno: 155246
Ovaj mjesec: 1064
Ovaj tjedan: 299
Danas: 25
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Obilježavanje Dječjeg tjedna
Autor: Nikolina Šneler Golik, 28. 10. 2020.

Sredinom mjeseca listopada 2020. obilježen je Dječji tjedan s učenicima od 1. do 8. razreda naše Škole. Dječji je tjedan obilježila pedagoginja Škole Ingrid Šimičić.
Učenici su na radionici upoznati s dječjim pravima, međusobnim različitostima, te ih se pokušalo naučiti poštivanju tih različitosti. Učenici su, vođeni pedagoginjom, osvijestiti važnost postojanja prava, ali upoznali i kršenja tih prava svugdje u svijetu.

U mlađim razredima učenici su se postupnim vođenjem od strane koordinatora, pedagoginje Ingrid Šimičić,  upoznali s osnovnim pravima. Obzirom da mlađi učenici lakše prihvaćaju vizualne sadržaje, pedagoginja Škole poslužila se fotografijama djece širom svijeta ističući njihovu boju kože, vanjštinu i odjeću, te specifičnosti poput nakita.

Djeca uglavnom prihvaćaju ovakve sadržaje, no kod nekih se istovremeno ipak osjeća  određeni oprez, odbijanje prema drugom i drugačijem. To svakako svim dionicima odgojno-obrazovnoga procesa treba biti smjernicana na čemu valja posebno raditi, a to su: tolerancija, prihvaćanje i uvažavanje.  

U starijim razredima jedan od ciljeva radionice bio je da učenici znaju odvojiti pravo od potreba i pravo od želja. Jedna od metoda rada koja je korištena u radionici jest i igra „Čovječe, ispravi se“, pomoću koje su učenici uspijeli osvijestiti zašto su prava važna, tko ih donosi, kako se krše i tko ih sve štiti.

Učenicima su pokazani načini kako razlučiti  što je zapravo nužno za život, što je uistinu važno,  te su usmjereni vrijednostima kojima treba težiti.

Ingrid Šimičić, pedagoginja Škole





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju