preskoči na sadržaj

Osnovna škola Frana Krste Frankopana Brod na Kupi

Login
Kalendar
« Srpanj 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

DEŽURSTVO UČITELJA

Klikni dežurnog :)

Noć knjige

Radionice održane za Noć knjige pogledajte na sljedećem linku:

BRINI O SEBI - BUDI DOBRO - PROŽIVI KOVID

Pogledajte brošuru o COVID 19 pandemiji te kako se nositi s istom. Također, ovdje možete pronaći brojeve telefona u kriznim situacijama.

 

PROJEKT IGRA

U školskoj godini 2017./2018. igrat ćemo se i učiti. I dok učimo igrat ćemo se i dok se igramo učit ćemo, a sve zbog ovogodišnjeg školskog projekta ,,IGRA''.

PROJEKT GLOBE

U školskoj godini 2013./14. u našoj školi započela je djelovati GLOBE grupa pod vodstvom učitelja geografije Branimira Arbanasa. Tijekom godine počela su prva mjerenja oblaka, nabavka opreme za ostala mjerenja te je škola sudjelovala na GLOBE županijskoj smotri u Jastrebarskom. U proljeće 2014. postavljenja je meteorološka kućica u dvorištu škole koja omogućuje svakodnevno mjerenje temperature.

UZ BOBOVAC

MAŠKARE

PRIJEVOZ UČENIKA

7:15 Grbajel (Brod na Kupi)
7:25 Gusti Laz (Pilana)
7:35 Ložac
7:45 Mala lešnica (Homer)
7:50 Zamost Brodski
Pripremi se za potres!

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Ukupno: 118844
Ovaj mjesec: 29
Ovaj tjedan: 87
Danas: 4
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Škole za Afriku
Autor: Nikolina Šneler Golik, 8. 6. 2022.

U petak 27. svibnja 2022. održana je još jedna radionica sa učenicima od 1. do 4. razreda iz programa Škole za Afriku. Cilj radionice  bio je jačanje senzibiliteta prema djeci u Africi, te je za današnju radionicu napravljena igra Memory od riječi koje asociraju na Afriku i život djece u Africi.

Na početku je svaki učenik morao iz kutije izvući jedan pojam koji asocira na život u Africi i afrički kontinent te reći nešto o tom pojmu. Igra se zavrtila dva puta, tako da je svaki učenik dobio dva pojma o kojima je nešto trebao reći.

Memory igra se trebala sastojati od pojmova koje su učenici dobili. Dakle, svaki učenik dobio je dvije prazne kartice (dva manja hamer papira u kvadratnom obliku). Dobivenu riječ trebali su  upisati na svoje kartice i ukrasiti slova. Učenici su marljivo prionuli na posao. Dobili smo devet Memory kartica. Na kraju su se učenici igrali Memory.

 

Pedagoginja Škole Ingrid Šimičić, prof






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju