preskoči na sadržaj

Osnovna škola Frana Krste Frankopana Brod na Kupi

Login
Kalendar
« Srpanj 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

DEŽURSTVO UČITELJA

Klikni dežurnog :)

Noć knjige

Radionice održane za Noć knjige pogledajte na sljedećem linku:

BRINI O SEBI - BUDI DOBRO - PROŽIVI KOVID

Pogledajte brošuru o COVID 19 pandemiji te kako se nositi s istom. Također, ovdje možete pronaći brojeve telefona u kriznim situacijama.

 

PROJEKT IGRA

U školskoj godini 2017./2018. igrat ćemo se i učiti. I dok učimo igrat ćemo se i dok se igramo učit ćemo, a sve zbog ovogodišnjeg školskog projekta ,,IGRA''.

PROJEKT GLOBE

U školskoj godini 2013./14. u našoj školi započela je djelovati GLOBE grupa pod vodstvom učitelja geografije Branimira Arbanasa. Tijekom godine počela su prva mjerenja oblaka, nabavka opreme za ostala mjerenja te je škola sudjelovala na GLOBE županijskoj smotri u Jastrebarskom. U proljeće 2014. postavljenja je meteorološka kućica u dvorištu škole koja omogućuje svakodnevno mjerenje temperature.

UZ BOBOVAC

MAŠKARE

PRIJEVOZ UČENIKA

7:15 Grbajel (Brod na Kupi)
7:25 Gusti Laz (Pilana)
7:35 Ložac
7:45 Mala lešnica (Homer)
7:50 Zamost Brodski
Pripremi se za potres!

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Ukupno: 118843
Ovaj mjesec: 28
Ovaj tjedan: 86
Danas: 3
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Tko čita, zlo ne misli
Autor: Nikolina Šneler Golik, 17. 2. 2022.

2021. godina proglašena je Godinom čitanja te je Osnovna škola Frana Krste Frankopana osmislila projekt pod nazivom Tko čita, zlo ne misli. Aktivnosti započete u 2021. nastavile su  i u 2022. godini.

S učenicima se pojačano radilo na promicanju čitalačke pismenosti, prepričavanju i interpretaciji pročitanih djela te su učenici nakon pročitanih priča poticani na stvaralaštvo i kreativni rad.


Zbog specifične strukture učenika poticano je čitanje učenika na satu. Radilo se je na uvježbavanju izgovora, dikcije, tečnosti čitanja, a posebno na razumijevanju novih leksema koje je preduvjet za čitanje s razumijevanjem. Učenici su čitali jedni drugima, a nakon toga je pročitano prepričavano da bi se naslov što bolje usvojio. Opetovano je korištena strategija čitanja s predviđanjem koja se je pokazala vrlo motivirajućom.

Učenici 5. razreda uvježbavali su čitanje na lektirnom naslovu romana fantastične priče Roalda Dahla Charlie i tvornica čokolade, te su nakon pročitanog djela knjigu usporedili s naknadno pogledanim filmom iz 2005. u režiji Tima Burtona nalazeći sličnosti i razlike.

Potom je ostvarena i suradnja s knjižničarkom Mihaelom Špoljarić koja je s učenicima 5. razreda provela radionicu u kojoj su izrađivali zlatne ulaznice za tvornicu čokolade Willyja Wonke te omote raznih čokolada.

Učenici 7.razreda su u sklopu Projekta Tko čita, zlo ne misli na Valentinovo dobili prigodan tekst za uvježbavanje čitanja s razumijevanjem pod nazivom Tajni prijatelj. Učenici su nakon pročitanog teksta odgovarali na pitanja cjelovitom rečenicom, označavali brojevima redoslijed fabule, rješavali zadatke višestrukog izbora te zadatke točno/netočno. Dio teksta koji su se odnosi na opis lika, učenici su sukladno opisanom trebali i nacrtati. To je podrazumijevalo samostalno i pažljivo čitanje opisa.

U obavljanju zadaka učenici su bili  vrlo uspješni što je rezultiralo obostranim zadovoljstvom učenika i učiteljice.

                                                Ana Derenčinović Shala, učiteljica Hrvatskog jezika

Mihaela Špoljarić, knjižničarka

                                                           





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju