preskoči na sadržaj

Osnovna škola Frana Krste Frankopana Brod na Kupi

Login
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Letak UZ Bobovac

DEŽURSTVO UČITELJA

Klikni dežurnog :)

Noć knjige

Radionice održane za Noć knjige pogledajte na sljedećem linku:

BRINI O SEBI - BUDI DOBRO - PROŽIVI KOVID

Pogledajte brošuru o COVID 19 pandemiji te kako se nositi s istom. Također, ovdje možete pronaći brojeve telefona u kriznim situacijama.

 

PROJEKT IGRA

U školskoj godini 2017./2018. igrat ćemo se i učiti. I dok učimo igrat ćemo se i dok se igramo učit ćemo, a sve zbog ovogodišnjeg školskog projekta ,,IGRA''.

PROJEKT GLOBE

U školskoj godini 2013./14. u našoj školi započela je djelovati GLOBE grupa pod vodstvom učitelja geografije Branimira Arbanasa. Tijekom godine počela su prva mjerenja oblaka, nabavka opreme za ostala mjerenja te je škola sudjelovala na GLOBE županijskoj smotri u Jastrebarskom. U proljeće 2014. postavljenja je meteorološka kućica u dvorištu škole koja omogućuje svakodnevno mjerenje temperature.

UZ BOBOVAC

MAŠKARE

PRIJEVOZ UČENIKA

7:15 Grbajel (Brod na Kupi)
7:25 Gusti Laz (Pilana)
7:35 Ložac
7:45 Mala lešnica (Homer)
7:50 Zamost Brodski
Pripremi se za potres!

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Ukupno: 145424
Ovaj mjesec: 789
Ovaj tjedan: 177
Danas: 5
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
RADIONICA ''DRUGI I DRUGAČIJI''
Autor: Davor Tkalac, 29. 1. 2017.

U petak, 27. siječnja 2017. na satu razrednika pedagoginja Škole Ingrid Šimičić održala je radionicu s učenicima viših razreda osnovne škole: 5., 6., 7. povodom Dana sjećanja na žrtve Holokausta.
Svrha radionice bila je prihvaćanje drugog i drugačijeg, razbijanja predrasuda i stereotipa te akcepiranje naših bližnjih bez obzira na rasu, nacionalnost ili boju kože.

Radionica se je sastojala od tri dijela. U prvome dijelu sata jedan bi učenik izvukao karticu s nekom narodnosti ili pojmom, a drugi učenici su morali pogoditi o kome je riječ. U drugome dijelu učenici su igrali igru Prijeđi crtu u kojoj  su morali napraviti korak naprijed ako bi se na njih odnosilo navedeno pitanje. U zadnjem dijelu radionice pedagoginja je podijelila učenicima slike raznih ljudi (poslovnog čovjeka, punkera, redovnice, tetovirane djevojke...), a učenici su trebali verbalizirati svoje osjećaje koje bi u njima izazvala dobivena slika.
Učenici su se na radionici dobro zabavili, a prema navedenom i dosta toga naučili.
 
Ana Derenčinović Shala, prof.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju