« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Pogledajte brošuru o COVID 19 pandemiji te kako se nositi s istom. Također, ovdje možete pronaći brojeve telefona u kriznim situacijama.
U školskoj godini 2017./2018. igrat ćemo se i učiti. I dok učimo igrat ćemo se i dok se igramo učit ćemo, a sve zbog ovogodišnjeg školskog projekta ,,IGRA''.
U školskoj godini 2013./14. u našoj školi započela je djelovati GLOBE grupa pod vodstvom učitelja geografije Branimira Arbanasa. Tijekom godine počela su prva mjerenja oblaka, nabavka opreme za ostala mjerenja te je škola sudjelovala na GLOBE županijskoj smotri u Jastrebarskom. U proljeće 2014. postavljenja je meteorološka kućica u dvorištu škole koja omogućuje svakodnevno mjerenje temperature.
Ove školske godine učitelji i učenici dogovorili su se da će se pozabaviti bojama kroz projekt ,,Boje''. Naše misli, ideje i razmišljanja o bojama i u bojama čitajte u nastavku.
HRVATSKI JEZIK
GEOGRAFIJA
Kroz mjesec svibanj na satovima geografije realiziran je projekt ,,Boje'' koji se povezao s nastavnom jedinicom Prikazivanje Zemljine površine te općenito s gradivom petog razreda.
Sanja Milovac, knjižničarka
MATEMATIKA
POVIJEST
Dio nastavnog gradiva smo na satu Povijesti u petom, šestom, sedmom i osmom razredu ostvarili putem projekta Boje.
U razredima: 5., 6., i 7. projekt je obrađen u izbornoj temi Zastave i grbovi. Učenici su stekli osnovno znanje o nastanku zastava i grbova, kako naših, tako i zastava i grbova drugih država. Cilj je bilo razviti svijest o pripadnosti vlastitome narodu, ali i poštivanje drugih naroda. Učenici su spoznali da svako ispravno rodoljublje ne isključuje kozmopolitizam i internacionalizam.
Učenici su učili o porijeklu grbova iz srednjeg vijeka, posebno razvijenoga srednjega vijeka, te o značaju svakoga dijela hrvatskoga grba te stekli osnovna znanja o temeljnome dijelu grba koji sliči šahovskoj ploči.
Također smo nastanak zastava povezali s građanskim revolucijama i nacionalnim pokretima u 18. i u prvoj polovici 19. stoljeća o čemu se učilo u sedmom razredu. Učenicima iz šestog razreda pojašnjeno je kada nastaju zastave i grbovi. Učenici iz osmog razreda su imali zadatak napraviti prezentaciju o temi što su i učinili pomoću podataka koje su našli na internetu. Peti razred je zajedno s ostalima sudjelovao u izradi plakata. Izradili smo veliku hrvatsku zastavu, kao i više manjih zastavica drugih država.
Učenici petog razreda su u sklopu projekta Boje sudjelovali u izradi i bojenju zastave, ali su imali i posebnu izbornu temu: Purpurna boja Feničana, u sklopu koje su tražili podatke o izradi tkanina purpurnom bojom.
Igor Brčić, prof.